Shop Mobile More Submit  Join Login
About Traditional Art / Hobbyist Mikayla Janelle RyanFemale/United States Recent Activity
Deviant for 1 Year
Needs Core Membership
Statistics 190 Deviations 51 Comments 1,989 Pageviews
×

Newest Deviations

Hidan Genderbend  by tsundere-chan16 Hidan Genderbend :icontsundere-chan16:tsundere-chan16 7 0 Itachi Genderbend  by tsundere-chan16 Itachi Genderbend :icontsundere-chan16:tsundere-chan16 7 0 Deidara Genderbend by tsundere-chan16 Deidara Genderbend :icontsundere-chan16:tsundere-chan16 3 0 Blair  by tsundere-chan16 Blair :icontsundere-chan16:tsundere-chan16 6 0 Hatsune Miku  by tsundere-chan16 Hatsune Miku :icontsundere-chan16:tsundere-chan16 5 0 Summer Aoba  by tsundere-chan16 Summer Aoba :icontsundere-chan16:tsundere-chan16 7 0 Mermaid Aoba by tsundere-chan16 Mermaid Aoba :icontsundere-chan16:tsundere-chan16 6 0 Sassy Aoba by tsundere-chan16 Sassy Aoba :icontsundere-chan16:tsundere-chan16 8 0 Flower Girl by tsundere-chan16 Flower Girl :icontsundere-chan16:tsundere-chan16 11 0 Sailor Neptune by tsundere-chan16 Sailor Neptune :icontsundere-chan16:tsundere-chan16 8 0 Sailor Venus  by tsundere-chan16 Sailor Venus :icontsundere-chan16:tsundere-chan16 13 6 Sailor Jupiter by tsundere-chan16 Sailor Jupiter :icontsundere-chan16:tsundere-chan16 11 0 Happy Easter by tsundere-chan16 Happy Easter :icontsundere-chan16:tsundere-chan16 7 0 Easter Girl by tsundere-chan16 Easter Girl :icontsundere-chan16:tsundere-chan16 6 0 Sailor Mars by tsundere-chan16 Sailor Mars :icontsundere-chan16:tsundere-chan16 4 0 Sailor Mercury  by tsundere-chan16 Sailor Mercury :icontsundere-chan16:tsundere-chan16 5 0

Favourites

SWD - Kagura by Jenykhuong SWD - Kagura :iconjenykhuong:Jenykhuong 23 1 Kagura by kurozuu Kagura :iconkurozuu:kurozuu 19 1
Journal
Woo! Tagged!
Tagged by Lavawolf7171 :heart:
Rules:
1. you have to post ALL rules
2.Answer 12 questions that you have been asked, then create 12 for the others that you choose to tag to answer (hmm...)
3.Choose 12 people
4.Tag those people
7.You must do the journal entry
5.You cant say you don't do tags (oh)
6.Tag backs are ALLOWED
1. Opinion on Phoenix Wright?
A: uhh... Not sure
2. On Antisepticeye Vs. Darkiplier, a lot of recognized YouTubers have dark personas. Do you? (If so, name them)
A: I don't really have a "dark persona"
3. Favorite hobby?
A: playing video games
4. Your OTP ship?
A: PHAN
5. Which would you prefer: a cockatoo, or a cockatiel?
A: uhh cockatiel (they are both cute though!)
6. Make references on a daily basis? *they dont have to be specific ones*
A: haha of course! They're mostly memes though
7. Favorite songs?
I've been listening to a lot of Juby Phonic's vocaloid covers on YouTube nowadays like "Mind Brand" and "Miss wanna die" because they are amazing
8. If you had to think
:iconK-KAT7773:K-KAT7773
:iconk-kat7773:K-KAT7773 3 22
Commission Diane seven deadly sins by ChibiYvi Commission Diane seven deadly sins :iconchibiyvi:ChibiYvi 89 16 Aoba by kukumomo Aoba :iconkukumomo:kukumomo 8 2 my lock screen by dark23hood my lock screen :icondark23hood:dark23hood 19 29 [MMD] He is MINE! by KuMarry [MMD] He is MINE! :iconkumarry:KuMarry 4 0 [FA] Hatune Miku by TheGreenOreo [FA] Hatune Miku :iconthegreenoreo:TheGreenOreo 3 2 Sayuri - cherry blossoms and diamond by ChibiYvi Sayuri - cherry blossoms and diamond :iconchibiyvi:ChibiYvi 152 35 Thighup 0404178 by SoleilRune Thighup 0404178 :iconsoleilrune:SoleilRune 238 0 Collaboration: Sailor Moon and Sailor Chibi Chibi by Rurutia8 Collaboration: Sailor Moon and Sailor Chibi Chibi :iconrurutia8:Rurutia8 587 17 (Rurouni Kenshin) Sanjo Tsubame Remade by Penzoom (Rurouni Kenshin) Sanjo Tsubame Remade :iconpenzoom:Penzoom 13 5 Captain America: The Winter Soldier - My mission by maXKennedy Captain America: The Winter Soldier - My mission :iconmaxkennedy:maXKennedy 1,265 152 Captain America Civil War - Drown by maXKennedy Captain America Civil War - Drown :iconmaxkennedy:maXKennedy 871 63 01 : Hatsune Miku by Chibikki-ikki 01 : Hatsune Miku :iconchibikki-ikki:Chibikki-ikki 206 17 Commission|| Yuno Gasai  by Liza-chaaan Commission|| Yuno Gasai :iconliza-chaaan:Liza-chaaan 70 40

Groups

Activity


Basically I got tagged to answer some questions.
Im supposed to tag other people and make up my own set of questions but im too lazy Lol.


Questions: 

1: where is your family from?
A. My dads from new jersey and my mom is from Utah

2: what is your favorite TV show?
A. Supernatural

3: what fandoms are you part of?
A. Anime
   Supernatural
   DMMD
   Are emo bands a fandom? Cuz I love emo bands XD

4: do you like sweet, sour, or savory foods?
A. I guess I like all of them. I dont like spicy food though

5: what do you like drawing the most? 
A. Anime

6: what is some weird skill/talent that you have?
A. I dont have a weird talent Lol I have normal ones though like singing and writing and of course art

7: have you created many OCs?
A. That means original characters right? If im right then yes Ive made many. I want to create my own anime someday so gotta make characters lol

8: if you could live anywhere else in the world, where would you want to live?
A. I think im good where I am now. Murica 🇺🇸

9: do you speak any other languages?
A. I tried to learn Japanese with rosetta stone. Its a shit program i learned more Japanese with anime than from that Lol so I know some Japanese.

10: what is something you've done before that you have regretted?
A. Ehhh im not answering this one 😅

11: how has your life been nowadays? Any drama?
A. Lifes been good. Better than last year ugh

12: when did you discover that you wanted to be an artist? (Or that you liked art)
A. Ever since I was a kid. I starter drawing everything I saw and then for some reason I drew wolves for a while. Then I started drawing anime characters and yeah now im here Lol

That was fun :)
Basically I got tagged to answer some questions.
Im supposed to tag other people and make up my own set of questions but im too lazy Lol.


Questions: 

1: where is your family from?
A. My dads from new jersey and my mom is from Utah

2: what is your favorite TV show?
A. Supernatural

3: what fandoms are you part of?
A. Anime
   Supernatural
   DMMD
   Are emo bands a fandom? Cuz I love emo bands XD

4: do you like sweet, sour, or savory foods?
A. I guess I like all of them. I dont like spicy food though

5: what do you like drawing the most? 
A. Anime

6: what is some weird skill/talent that you have?
A. I dont have a weird talent Lol I have normal ones though like singing and writing and of course art

7: have you created many OCs?
A. That means original characters right? If im right then yes Ive made many. I want to create my own anime someday so gotta make characters lol

8: if you could live anywhere else in the world, where would you want to live?
A. I think im good where I am now. Murica 🇺🇸

9: do you speak any other languages?
A. I tried to learn Japanese with rosetta stone. Its a shit program i learned more Japanese with anime than from that Lol so I know some Japanese.

10: what is something you've done before that you have regretted?
A. Ehhh im not answering this one 😅

11: how has your life been nowadays? Any drama?
A. Lifes been good. Better than last year ugh

12: when did you discover that you wanted to be an artist? (Or that you liked art)
A. Ever since I was a kid. I starter drawing everything I saw and then for some reason I drew wolves for a while. Then I started drawing anime characters and yeah now im here Lol

That was fun :)

deviantID

tsundere-chan16's Profile Picture
tsundere-chan16
Mikayla Janelle Ryan
Artist | Hobbyist | Traditional Art
United States
I-It's not like I want you to notice my drawings... Baka
Interests

Comments


Add a Comment:
 
:icondiana177cp:
Diana177Cp Featured By Owner 6 days ago  Student Artist
Thanks for the watch! =D
Reply
:iconchaosana13:
ChaosAna13 Featured By Owner Sep 19, 2017  Hobbyist Traditional Artist
Thanks for the watch friend 😊✌️
Reply
:icondark23hood:
dark23hood Featured By Owner Jun 23, 2017
Hallo child! :3 your art is like da shet!! I luv it! And I hope to get to know you and become very good friends with chu! Let's talk sometimes !!
Reply
:icontsundere-chan16:
tsundere-chan16 Featured By Owner Jun 23, 2017  Hobbyist Traditional Artist
Thank you so much >.<
Reply
:icondark23hood:
dark23hood Featured By Owner Jun 23, 2017
Chu welcome!!!
Reply
:iconnikoruzu:
Nikoruzu Featured By Owner Jun 8, 2017  Hobbyist Digital Artist
Happy birthday
Reply
:iconchibiyvi:
ChibiYvi Featured By Owner Apr 12, 2017  Hobbyist Digital Artist
thanks so much for the watch :happybounce: Hug 
Reply
:iconsweetybat:
SweetyBat Featured By Owner Apr 12, 2017  Hobbyist Digital Artist
Thank you so much for the watch!! Love 
Reply
:icontealleader15:
tealleader15 Featured By Owner Apr 3, 2017  Hobbyist Artist
Thank you for the watch ;)
Reply
:iconraidornator744:
Raidornator744 Featured By Owner Mar 31, 2017  Student Traditional Artist
Thank you for the watch
Reply
Add a Comment: